5 Haziran 2009 Cuma

Nazlı pembelerim büyüyor...


Bir balkon dolusu bitki ve pembelerimi küçük oğluma emanet edip tatile gittim. Geri döndüğümde gözlerime inanamadım. Onlara o kadar güzel bakmış ki, hepsi bol iri yapraklı, uzun boylu güzel kızlar olmuşlar. Keza diğer bitkilerimde. (Canım oğluma da çok teşekkür ediyorum, onlara bu kadar güzel baktığı için.) Gelişmeleri çok iyi. Gereğinden fazla uzun değiller. Yaprakları sağlıklı, renk bozukluğu filan yok. Sanırım hallerinden memnunlar. Ama görünürde hala çiçek yok. Balkona fesleğen ve kadife çiçeği de diktim. Topraklarına Rasim Bey'in önerisi mercimektende hazırlayıp ilave ettim. Su verirken dikkatli davranıyorum. Hiç acele etmiyorum bekliyorum. Ama... Yine de bir an önce çiçeklenseler de onları görsem diyorum...

Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Aslı hanım, ya 8.yada 9.daldan sonra tomurcuklar görünmeye başlıyorlar. benim fidelerim, geçen sene bu zamanlar bu kadar bile değillerdi. bu sene çıraklık senesi seneye çok daha iyi olacak. gövdenin çatallaşıp ikiye ayrıldığını gözlemlediğinizde blogumda tek gövdeye bırakma konulu yazıyı okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil