3 Nisan 2009 Cuma

En sonunda şaşırtma zamanı da geldi




Nazlı pembelerim, şimdi mi, sonra mı? derken  en sonunda şaşırdılar. 

Ne yalan söyleyeyim,  toprak yetiştireceğim diye bende şaşırdım.

Daha büyük saksılara geçince ne olacak merak ediyorum...

Baktım saksı yetiştiremeyeceğim, Eminönü'nden poşet aldım.  
Hem daha hesaplı (5TL'ye 50 adet torba), hem de daha az yer kaplıyorlar. 

Yeni yerlerinde 1 gece geçirdiler, hallerinden memnun gibiler, birkaç gün sonra da sütle karışık su vereceğim. 

Bana göre artık işin kolay kısmı bitti, zor kısma geldik gibi geliyor.

Ama ben, yine sizlerin bilgilerine ve tecrübelerine  güveniyorum... 

Her zaman olduğu gibi uyarı ve önerilerinizi bekliyorum.

Sevgiler...

Not: İlk foto Eminönü çicek pazarından. 

2 yorum:

  1. Asli cok guzel olmuslar yeni yerlerinde. Emin adimlarla gidiyorsun, merak etme. Bence bundan sonra da guzel guzel ciceklerini acar, domateslerini verir sana.

    Benimkiler biraz sasirdi bu aralar, yapraklarini salliyor asagi dogru. Susuz diye dusunup su verdim ama dogrulmadilar. Bakalim.

    Hadi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Pınarcım, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Vallahi, esas iş bundan sonra gibi gözüküyor. Umarım başarırız. İlk sene böyle merak ve panik içinde geçecek gibi.

    Sende merak etme, su veya ısı sorunu olabilir. Eminim geçici bir sorundur. İyi haberlerini bekliyorum.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil