1 Nisan 2009 Çarşamba

Şaşırtma zamanı geldi mi?




İşte nazlı pembelerim yine karşınızda.

Tüm güzellikleriyle yorum ve önerilerinizi bekliyorlar.

Sanırım şaşırtma zamanı geldi. 

Bu konuda erken davranma, ya da geç kalma konusunda endişeliyim. 

Açıkçası yanlış yapmaktan çekiniyorum.

Önerilerinize göre 1-2 gün içinde 6 yapraklı olanlardan başlayarak saksı değiştirmeye başlayacağım.

Değiştirirken, saksıların içine 1 adet paslı çivi ilave edeceğim. 

Bir de, bir arkadaşımızın görüp söylediği, organik gübreden aldım. 

Birkaç saksıya da o gübreyi karıştırıp ekeceğim.

İnşallah iki sonuçta mükemmel olur.

Umarım tohumdan, bugüne kadar geçirdikleri zaman gibi, yine çok sağlıklı olarak gelişirler.

Sonuçlarını paylaşmak üzere...

Sevgiler...

5 yorum:

  1. Asli, cok guzel gorunuyorlar. Sasirtmadan sonra, PDA'in onerileri arasinda, yari-yariya sulandirilmis yagsiz sut ve cay telveleri (kahvenin telvesi olurdu di mi?:) koymak var. Sulu sut, 15 gunde bir verilse iyi olurmus.

    Hadi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Pınar, çok güzeller değil mi? Darısı senin de başına diyorum.
    Sırada maydanoz ve taze soğanlarım var. Resimlerini çektim, inşallah yarına ....
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  3. Cok sagol Asli. Benimkiler geriden geliyor ama geliyor!:) Benim de yesil biber ve kirmizi biberlerim uyanmaya basladi. O kadar kucukler ki bir turlu dogru durust fotograf cekemiyorum. Hep bulanik cikiyor. Bloga koydum yine de.

    Maydanoz ve taze soganlarinin fotolarini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Pınarcım, hemen bloguna girip bakıyorum. Ben biberleri yeni ektim. Herhalde 1 haftadan önce çıkmazlar...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben de 29 martta pembelerimi ektim ama haala tık yok nerede yanlış yapmış olabilirim yardımcı olabilir misiniz?
    http://fulininpembehikayesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil