20 Nisan 2009 Pazartesi

Nazlı pembelerden son haberler...



Merhabalar,

Nazlı pembelerim büyümeye devam ediyorlar. Şaşırtmadan sonra herşey iyi gidiyordu.
Ama... Bir ara sularını fazla kaçırmışım, birkaçının ilk çıkan yaprakları döküldü. Şimdilik herşey kontrol altında gözüküyor. Umarım ciddi bir sorun yaşamam.

Bu aşamaya kadar hiçbir sorun yaşamadığım için, bu duruma biraz üzüldüm, ama şimdilik birkaç yaprak dışında başka kayıp yok. Sanki büyümeleri biraz yavaş(mı?) onu da tam anlayamadım, ama yaprakları çoğalmaya devam ediyor.

Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlarımızın öneri ve yorumlarını bekliyorum.

Bu aşamaya kadar ilk defa bir sorunla karşılaştım, inşallah bu da son olur.

Hepimize kolay gelsin...

5 yorum:

  1. bırakın yapraklar çoşalsın. ilk yapraklar da varsın düşsün,süt dişleri gibi:) boyu da uzamıyor diye endişelenmeyin.yaprağı bol,gövdesi kalın olması gerekiyor boyunun fazla uzamaması daha makbul...sevgiler nalan

    YanıtlaSil
  2. Asli, benimkilerin sasirtma zamani geldi. Grupta koklerindeki topraklari silkeyerek ya da topragiyla sasirtma tartisilmisti. Sen nasil yaptin?

    Nalan Hanim bu konuda sizin oneriniz ne?

    YanıtlaSil
  3. aslı hanım durumları gayet güzel. sizin için her şey yolunda gidiyor. ama şu sorun kelimesini çok kullanmayın ve çağırmayında gelmesin. :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah pek bi güzeller, adları gibi nazlı da değillermiş hani :)
    Pınar Hanım biraz silkeleyin ki kökleri hafif hasar görsün hayata daha bi sıkı sarılsınlar, toprağıyla aktarmak şaşırtma olmuyor.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlarım, hepinize çok teşekkür ederim, yazdıklarınız çok iyi doping oldu.

    Rasim Bey, söz bir daha sorun kelimesi söylenmeyecek. Ama onlara kıyamadığım için "endişeleniyorum". Gördünüz gibi "o" kelimeyi kullanmadım. Birde ilk defa olunca böyle, seneye dana bir rahatlarım.

    Pınarcım, Birol Bey istediğin cevabı yazmış. Bende kaşıkla topraktan aldım, dikerken dökülenler döküldü, kalanlara ellemedim. Öylece diktem. Gördüğün gibi gayet başarılı oldu. Darısı başına...

    YanıtlaSil